نوشته شده توسط : یک دوست

 

بیماری کبد چرب الکلی (AFLD) اولین مرحله بیماری کبدی مرتبط با الکل است. اگر التهاب یا عوارض دیگری وجود نداشته باشد، این بیماری به عنوان کبد چرب الکلی ساده شناخته می شود. به عنوان بخشی از تاریخچه پزشکی، پزشک در مورد مصرف الکل شما سؤال می کند تا دریابد که آیا چربی در کبد شما نشانه بیماری کبد چرب الکلی است یا کبد چرب غیر الکلی (NAFLD). او همچنین از شما می پرسد که کدام داروها را مصرف می کنید تا مشخص شود آیا یک دارو باعث ایجاد NAFLD شما می شود یا خیر.

اگر هر گونه بیماری کبد چرب برای شما تشخیص داده شده است، اگر علائمی دارید که به معنای بدتر شدن بیماری است، به پزشک خود اطلاع دهید. اینها شامل خستگی، از دست دادن اشتها، کاهش وزن، ضعف، احتباس مایعات یا خونریزی است. معمولاً زمانی تشخیص داده می شود که آزمایش خون معمولی برای بررسی کبد خود انجام دهید.

از آنجایی که اکثر افراد علائمی ندارند، تشخیص این شرایط آسان نیست. با گذشت زمان، الکل بیش از حد منجر به تجمع چربی در داخل سلول های کبد شما می شود. شما می توانید در مورد کبد و بیماری های کبد خود در بنیاد کبد بیشتر بخوانید. اگر هر یک از این علائم را دارید و مشکل کبدی دارید، فوراً به پزشک عمومی مراجعه کنید یا با 111 تماس بگیرید. احتمالاً متوجه نخواهید شد که به آن مبتلا هستید، مگر اینکه طی آزمایشاتی که به دلیل دیگری انجام شده است، تشخیص داده شود.

بیماری کبد چرب غیر الکلی (نافلد) چیست؟

کبد شما در هضم غذاها و دفع مواد سمی از بدن شما نقش دارد. داشتن مقداری چربی در کبد مفید است، اما اگر چربی تجمع پیدا کند می تواند باعث بیماری کبد چرب شود. وجود چربی بیش از حد در کبد می تواند فرآیند فیلتر کردن را مختل کند. در حالی که کبد شما می تواند خود را در صورت آسیب جزئی ترمیم کند، آسیب شدید می تواند به سیروز کبدی تبدیل شود. افراد مبتلا به بیماری کبد چرب نیز در معرض افزایش خطر مشکلات قلبی، بیماری کلیوی و سکته هستند. با این حال، به منظور ارائه توصیه های مستحکم در مورد تجویز روتین هر یک از این (یا سایر) داروها در درمان بیماران مبتلا به NAFLD یا NASH، آزمایشات بالینی بیشتر و به خوبی کنترل شده، به وضوح ضروری است.

بیماری کبد چرب

برخی از مطالعات فاز سوم و سپس برخی دیگر که فاز دوم هستند را مرور خواهیم کرد. اطلاعات عمومی در مورد مسائل مراقبت های بهداشتی توسط بیمارستان های PACE از طریق این وب سایت ()، و همچنین سایر وب سایت ها و صفحات اجتماعی مارک دار Truyền thông در دسترس است. قبل از تصمیم گیری در مورد سلامتی خود، با پزشک یا هر متخصص مراقبت های بهداشتی دیگری مشورت کنید. PACE Hospitals تعهدی برای به روزرسانی یا اصلاح «محتوا» یا توضیح یا رفع هرگونه ناسازگاری در آن ندارد.

اکثر مردم فقط مرحله اول را توسعه می دهند، معمولاً بدون اینکه متوجه باشند. در تعداد کمی از موارد، در صورت عدم شناسایی و مدیریت می تواند پیشرفت کند و در نهایت منجر به آسیب کبدی شود. AGA پیشنهاد می کند که فرد مبتلا به بیماری کبد چرب سعی کند تا حد امکان از این غذاها اجتناب کند. بیماری کبد چرب به کبد آسیب می رساند و از دفع سموم از خون و تولید صفرا برای دستگاه گوارش جلوگیری می کند.
لطفاً برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، روی لینک https://www.turktanz.ir کلیک نمایید.

کبد چرب حاد بارداری (AFLP) زمانی است که در دوران بارداری چربی اضافی در کبد ایجاد می شود. با این حال، در بسیاری از موارد، کبد چرب علائم قابل توجهی ایجاد نمی کند. اما ممکن است احساس خستگی کنید یا احساس ناراحتی یا درد در سمت راست بالای شکم خود داشته باشید. اگر این بیماری را دارید، مطمئن شوید که از نزدیک با پزشک خود برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی که برای شما مناسب است، همکاری کنید. در حال حاضر هیچ درمان پزشکی تایید شده ای برای NAFLD وجود ندارد، اگرچه برخی در حال توسعه هستند.

چه کسانی به بیماری کبد چرب مبتلا می شوند؟

هریسون و همکارانش گزارش کردند که فیبروز پس از 6 ماه مصرف ویتامین E بهبود یافته است، اما التهاب بهبود نیافته است [Harrison et al. 2003]. سانیال و همکاران یک مطالعه آزمایشی کوچک در سال 2004 انجام داد که نشان داد ویتامین E به تنهایی به اندازه Vi-Ta-Min E و پیوگلیتازون موثر نیست [Sanyal et al. 2004]. بهبود قابل توجهی در استئاتوز، بالون کردن و فیبروز در گروه ویتامین E و پیوگلیتازون مشاهده شد.

فرض بر این است که UDCA ممکن است ضد آپوپتوز نیز باشد [Lazaridis et al. 2001]. UDCA یک اسید صفراوی طبیعی است که برای پیشگیری از سنگ کیسه صفرا و درمان کلانژیت اسکلروزان اولیه و سیروز صفراوی اولیه تایید شده است. مطالعات آزمایشی برچسب باز اولیه، بهبود در آمینوترانسفرازها و استئاتوز را گزارش می دهند.

اگرچه تاریخچه طبیعی NAFLD و مراحل مختلف آن ناشناخته باقی مانده است، اما واضح است که برخی از بیماران، به ویژه آنهایی که استئاتوز ساده دارند، یک دوره نسبتاً خوش خیم را دنبال می کنند. استئاتوز ساده معمولاً برای سال ها ثابت می ماند و احتمالاً در بسیاری از بیماران هرگز پیشرفت نمی کند. 4-9 اکثر بیمارانی که دچار مشکلات ناشی از NAFLD می شوند، حداقل همانطور که در حال حاضر این وضعیت را درک می کنیم، دچار استئاتوهپاتیت یا NASH هستند. از این رو، تصمیم برای مداخله در درمان دارویی باید با هدف جلوگیری از پیشرفت بیماری باشد، و در حالت ایده آل، محدود به بیمارانی (به عنوان مثال، بیماران NASH) در معرض خطر ابتلا به بیماری پیشرفته کبدی باشد. موارد جدی بیماری کبد چرب می تواند باعث فیبروز و سیروز شود که در نهایت می تواند منجر به آسیب کبد و نارسایی کبد شود. کورتیکواستروئیدها ممکن است در درمان بیماری کبد چرب الکلی موثر باشند.
اطلاعات بیشتری را در مقالات این سایت https://www.shaino.ir پیدا کنید.

اصلاح سبک زندگی و کنترل عالی سایر بیماری ها برای همه بیماران مبتلا به NAFLD و NASH مهم است. اگرچه نادر است، اما برخی از کودکان ممکن است با استفراغ و حساسیت به لمس بزرگ شدن کبد تظاهر کنند. اکثر افراد مبتلا به NAFLD هیچ مشکل جدی ایجاد نمی کنند، اما اگر این بیماری در شما تشخیص داده شد، ایده خوبی است که اقدامات لازم را برای جلوگیری از بدتر شدن آن انجام دهید.

هنگامی که علائم اولیه وجود داشته باشد، می تواند غیر اختصاصی باشد و شامل مواردی مانند درد و خستگی سمت راست بالای شکم باشد. زمانی که کبد چرب در فردی که زیاد الکل نمی نوشد ایجاد می شود، به آن بیماری کبد چرب غیرالکلی (NAFLD) می گویند. در افرادی که الکل زیادی نمی نوشند، به عنوان بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) شناخته می شود. بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) در اثر تجمع چربی در کبد ایجاد می شود. هیچ دارویی برای درمان این عارضه در دسترس نیست، بنابراین تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی یکی از موثرترین راهبردهای مدیریتی است. احتمالاً آزمایش های خونی از جمله آزمایش های عملکرد کبد و آزمایش های شمارش خون خواهید داشت.

برای درمان التهاب کبد، پزشک ممکن است شکم شما را لمس یا فشار دهد. هنگامی که AFLP ایجاد می شود، معمولاً در سه ماهه سوم بارداری ظاهر می شود. در صورت عدم درمان، خطرات جدی برای سلامتی مادر و نوزاد به همراه دارد. برای درک ایمنی و اثربخشی طولانی مدت این درمان باید تحقیقات بیشتری انجام شود. در نتیجه، این دارو فقط برای افراد مبتلا به NASH تایید شده توصیه می شود.



:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , بیماری های کبد , کبد چرب , درمان کبد چرب ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

اگر بارداری پرخطری دارید، ممکن است بیشتر به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. برخی از پزشکان عمومی (GPs) با آموزش اضافی در زمینه مامایی می توانند در صورت عدم وجود عارضه، نوزاد را به دنیا آورند. در صورت بروز عوارض، ممکن است لازم باشد به بیمارستانی که متخصص زنان و زایمان ارائه می دهد، منتقل شوید. این تیم به عنوان متخصص در جراحی های کم تهاجمی، از جمله لاپاراسکوپی و جراحی رباتیک، روش هایی مانند هیسترکتومی، ابلیشن آندومتر، بستن لوله ها، و جراحی ترمیمی لگن را انجام می دهند. با روش های کم تهاجمی، زنان درد کمتری دارند و سریعتر بهبود می یابند.

در حالی که یک پزشک می تواند هر دو تخصص پزشکی را داشته باشد، تفاوت هایی بین این دو وجود دارد. پس از آموزش پزشکی در هر دو زمینه زنان و زایمان، یک پزشک ممکن است فقط روی یک رشته تمرکز کند یا هر دو را به عنوان یک متخصص زنان و زایمان انجام دهد. متخصصان زنان و زایمان مراقبت های جراحی را برای زنان در دوران بارداری و زایمان ارائه می دهند. ما در حال تلاش برای بهبود و تقویت مراقبت های بهداشتی زنان در سراسر جهان با برنامه هایی هستیم که به سلامت جهانی، مسائل اجتماعی، حمایت و غیره اختصاص دارد.

اگر تحت پوشش Medicare یا ترتیبات دیگری نیستید، باید هزینه کامل را بپردازید. آنها معمولاً اولین آزمایش روتین انجام شده در بارداری را به شما پیشنهاد می کنند. ایده خوبی است که در مورد تمام هزینه های مورد انتظار مراقبت از خود بپرسید. معمولاً برای مراجعه به متخصص زنان و زایمان نیاز به ارجاع از پزشک عمومی دارید. برخی از متخصصین زنان و زایمان ممکن است شما را بدون ارجاع ببینند، اما برای دریافت تخفیف مدیکر به ارجاع نیاز خواهید داشت. آیا می دانستید که انواع مختلفی از بی اختیاری با درمان های مختلف وجود دارد؟

آنها به درمان شرایطی در دوران بارداری که می توانند بر سلامت شما یا کودکتان تأثیر بگذارند، کمک می کنند. از پرسیدن سوالاتی از آنها در مورد بارداری، جنین و آنچه می توانید در طول زایمان و زایمان انتظار داشته باشید نترسید. آنها آنجا هستند تا به شما کمک کنند و بهترین مراقبت ممکن را به شما و کودکتان ارائه دهند. شما و متخصص زنان و زایمان شما هر دو هدف مشترک یک بارداری سالم و یک کودک سالم را دارید.

هنگامی که آموزش شما کامل شد، باید در آزمون گواهینامه شرکت کنید تا از طریق هیئت مامایی و زنان آمریکا گواهینامه دریافت کنید. برای تبدیل شدن به یک متخصص زنان و زایمان، ابتدا باید دوره های پیش پزشکی خاصی را بگذرانید و مدرک لیسانس بگیرید. سپس، برای اینکه واجد شرایط ثبت نام در دانشکده پزشکی باشید، باید در آزمون پذیرش کالج پزشکی شرکت کرده و قبول شوید. امروز به ACOG بپیوندید تا به tư vấn شغلی، آخرین راهنمای بالینی در مورد سلامت زنان، مواد آموزشی به بیمار و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید. متخصص زنان در مورد سابقه سلامتی شما می پرسد و سپس معاینه پستان و همچنین معاینه لگن را انجام می دهد. اگر نیاز به پاپ اسمیر دارید، متخصص زنان از یک سواب مخصوص برای نمونه برداری از بافت دهانه رحم شما استفاده می کند.

صدور گواهینامه هیئت مدیره

این وب ترنگ از یک سرویس امنیتی برای محافظت از خود در برابر حملات آنلاین استفاده می کند. چندین عمل وجود دارد که می تواند این بلوک را فعال کند، از جمله ارسال یک کلمه یا عبارت خاص، یک دستور SQL یا داده های نادرست. متخصصان زنان و زایمان از نزدیک با پزشکان اطفال و نوزادان همکاری می کنند تا از نوزاد تازه متولد شده مراقبت کنند تا احتمال مرگ و میر و بیماری نوزاد را کاهش دهند. هنگامی که دکتری را که می خواهید پیدا کردید، قرار ملاقات های دوران بارداری خود را زودتر و اغلب برای بهترین نتیجه برنامه ریزی کنید.

برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی OB/GYN پس از اتمام دوره رزیدنتی خود، آموزش فلوشیپ را آغاز می کنند. این می تواند شامل یک تا سه سال آموزش اضافی برای تمرکز بر جنبه های خاص مامایی و/یا زنان باشد. تخصص های پزشکی مامایی و زنان ارتباط نزدیکی دارند و اغلب با هم انجام می شوند. مامایی به طور خاص با زایمان و مراقبت از زایمان زنان سروکار دارد. بیماری های زنان و زایمان با عملکردها و بیماری های خاص دستگاه تناسلی در زنان سیس جندر، دختران و افراد ترنس که در بدو تولد به آنها اختصاص داده شده است.

پرستار ثبت شده زنان و زایمان

ساعات کاری بسته به محدوده تمرین یا موارد اورژانسی و عوارضی که ممکن است در دوران بارداری و زایمان ایجاد شود متفاوت خواهد بود. پزشکان متخصص زنان و زایمان از موسسات مختلف معمولاً گروه های تماس را اندازه می دهند تا به پزشکان فردی انعطاف پذیری بیشتری در زمانی که در حال خدمت هستند و دور از کار هستند، داشته باشند. یک ماما مانند یک متخصص زنان و زایمان مراقبت می کند، اما آنها مانند یک متخصص زنان و زایمان در دانشکده پزشکی شرکت نکردند. ماماها به طور حرفه ای آموزش دیده و دارای گواهینامه هستند تا به افرادی که باردار هستند در مراقبت های دوران بارداری و زایمان کمک کنند. ماماها به افرادی که باردار هستند اجازه می دهند کنترل بیشتری بر تولد نوزادشان داشته باشند. افرادی که باردار هستند ممکن است زمانی که حاملگی کم خطری را تجربه می کنند به دنبال ماما باشند و به جنبه هایی مانند مداخلات پزشکی کمتر یا روش های درد جایگزین تمایل دارند.
لطفاً برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، روی لینک https://www.energyfiles.ir کلیک نمایید.

زنان و زایمان به طور خاص با سلامت اندام های تناسلی زنانه (شامل تخمدان ها، لوله های فالوپ، رحم و واژن) و سینه ها ارتباط دارد. متخصصان زنان هم خدمات پیشگیرانه و هم مداخلات پزشکی یا جراحی را در صورت نیاز ارائه می دهند. تخصص OB/GYN انواع مراقبت های بهداشتی را برای زنان پوشش می دهد. به این ترتیب یک OB/GYN می تواند مراقبت های اولیه را انجام دهد، تداوم مراقبت داشته باشد و خدمات جراحی ارائه دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، از این لینک https://www.magimo.ir استفاده کنید.

مانند اکثر پزشکان، این پزشکان برای دریافت گواهینامه پزشکی داخلی یا اطفال در دانشکده پزشکی تحصیل می کنند. انتخاب یک متخصص زنان و زایمان که با آن احساس راحتی می کنید می تواند تجربه بارداری و زایمان شما را لذت بخش تر کند. در صورت امکان، قبل از باردار شدن، یک متخصص زنان و زایمان یا Ob/Gyn پیدا کنید. از دوستان و خانواده خود بپرسید که چه کسانی را توصیه می کنند یا برای خواندن نظرات آنلاین شوید.

هنگامی که کودک در اواخر بارداری از پایین به پایین قرار می گیرد، به این حالت بریچ گفته می شود. اگر قصد دارید از بیمه درمانی خصوصی استفاده کنید، می توانید صندوق سلامت خود را نیز در نظر بگیرید. آنها از شما می خواهند که حدود 6 هفته پس از زایمان برای معاینه با آنها قرار ملاقات رزرو کنید. در این قرار ملاقات، شما همچنین می توانید در مورد پیشگیری از بارداری و بارداری های آینده صحبت کنید. آیا هنگام پریود شدن از طریق چندین پد یا تامپون در روز خونریزی دارید؟

متخصصان زنان و زایمان مهارت های مدیریت بارداری و زایمان های پیچیده یا پرخطر را دارند و می توانند مداخلات و سزارین را انجام دهند. اکثر متخصصین زنان و زایمان نیز در زمینه بهداشت باروری زنان (زنان و زایمان) آموزش دیده اند. OB/GYN ممکن است در یک کلینیک، بیمارستان، مطب پزشکی یا دانشگاه کار کند و برخی از آنها مطب خصوصی خود را دارند. ممکن است کنجکاو باشید که بدانید تعریف OB/GYN از یک روز عادی چیست.

پزشکان متخصص زنان و زایمان بیشتر وقت خود را صرف دیدن بیماران، کمک به زایمان، یا انجام جراحی و سایر اقدامات پزشکی می کنند. جلسات و وظایف اداری زمان را جذب می کند و ساعت ها صرف مشاوره با متخصصان دیگر، انجام تحقیق، مطالعه و تدریس می شود. برخی از متخصصان زنان و زایمان معمولاً 40 ساعت در هفته کار می کنند، در حالی که برخی دیگر بسیار بیشتر کار می کنند.



:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , دکتر زنان , متخصص زنان و زایمان , درمان بیماری های زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

اکثر جراحان پلاستیک صورت از پرکننده های تزریقی، تعدیل کننده های عصبی، لیزر و سایر دستگاه هایی که با هدف جوانسازی پوست انجام می شود، استفاده می کنند. جراحان پلاستیک صورت که بر ترومای قاعده جمجمه و ترومای فک و صورت یا بازسازی میکروواسکولار تمرکز می کنند، معمولاً در مراکز درجه سوم مانند بیمارستان های دانشگاهی تمرین می کنند. تیم برجسته Mount Sinai در برنامه جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت به بیماران مراقبت های پیشرفته ای را برای تمام زمینه های بهبودهای زیبایی و ترمیمی ارائه می دهد تا عملکرد، اعتماد به نفس و کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشد. جراحان بسیار متخصص ما دارای تاییدیه هیئت آمریکایی گوش و حلق و بینی و هیئت آمریکایی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت هستند. ما درمان های پیشرفته غیرجراحی، کم تهاجمی و جراحی را برای انواع بازسازی صورت، فلج عصب صورت، ارائه می دهیم.

پیگیری نه تنها نتیجه نهایی مطلوب را تضمین می کند، بلکه به ما فرصتی می دهد تا در مورد نگرانی های طولانی مدتی که ممکن است داشته باشید صحبت کنیم یا رویه های اضافی را که ممکن است بخواهید بررسی کنیم. جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت Yale (FPRS) جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی در سطح جهانی را برای صورت و گردن ارائه می دهد. ما یک رویکرد جامع برای ارائه مراقبت از بیمار داریم و بر مراقبت های چند رشته ای تاکید داریم. تیم ما متشکل از جراحانی است که در جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت، جراحی سر و گردن و جراحی میکروواسکولار آموزش دیده اند. ما همچنین با همکاران در بخش های دیگر از جمله جراحی پلاستیک، پوست، جراحی چشم، جراحی فک و صورت، جراحی مغز و اعصاب و جراحی عروق همکاری نزدیکی داریم.

آسیب، بیماری، نقایص مادرزادی و افزایش سن می تواند به ظاهر، رفتار و احساس خود آسیب برساند. جراحی ترمیمی سوختگی پس از بهبود زخم های سوختگی انجام می شود. شکستگی های فک پایین به طور سنتی با جااندازی بسته یا جااندازی باز با استئوسنتز سیمی درمان می شدند.
برای دریافت مقالات بیشتر در این زمینه به سایت https://www.rahenoandishe.ir مراجعه کنید.

بخشی از مراقبت های بهداشتی استانفورد گوش، بینی و گلو

اسکات با دکتر شاون دسای، جراح صورت و ترمیمی مشورت کرد که فک خود را از استخوان نازک نی اسکات با استفاده از فناوری نوآورانه با چاپ سه بعدی و برنامه ریزی جراحی مجازی بازسازی کرد. جراحی پلاستیک بر روی جمعیت زندانی انجام شد تا بر میزان تکرار جرم آنها تأثیر بگذارد، عملی که در اوایل قرن بیستم ایجاد شد و تا اواسط دهه 1990 ادامه داشت. 58

کاهش خطرات در روش های جراحی پلاستیک صورت

جراحی پلاستیک صورت یک تخصص چند رشته ای است که عمدتاً توسط گوش و حلق و بینی هدایت می شود، اما شامل جراحی فک بالا، پوست، چشم، و جراحی پلاستیک می شود. جراحی پلاستیک صورت همچنین شامل استفاده از پرکننده های تزریقی، تعدیل کننده های عصبی (مانند BOTOX Cosmetic، Allergan Pharmaceuticals، Westport، ایرلند)، لیزر و سایر دستگاه های با هدف جوان سازی پوست است. جراحی پلاستیک صورت با پیشرفت های نوآورانه مداوم در تکنیک های جراحی و فناوری های کمکی زیبایی، زمینه ای دائماً در حال تحول است. هدف این مقاله مروری بر روش های مختلفی است که حوزه جراحی پلاستیک صورت را در بر می گیرد و پیشرفت ها و روندهای اخیر در روش ها و تکنیک های جراحی را برجسته می کند. به عنوان یک تخصص بالینی، جراحی پلاستیک صورت به طور کلی به روش های زیبایی و ترمیمی تقسیم می شود. اگرچه بسیاری از جراحان روش های گسترده ای دارند که هر دو را در بر می گیرد. به طور کلی، دامنه عمل اکثر جراحان پلاستیک صورت در ایالات متحده بر روی روش های زیبایی (مانند جراحی بینی، لیفت ابرو، بلفاروپلاستی، لیفت صورت) و بازسازی عیوب صورت پس از برداشتن سرطان پوست متمرکز است.

پزشکان در مراقبت های بهداشتی استانفورد در تلاش های تحقیقاتی برای پیشرفت تکنیک های جراحی زیبایی و ترمیمی شرکت می کنند. هماهنگ کننده های تحقیقاتی به کاندیداها برای مشارکت احتمالی در کارآزمایی های تحقیقاتی بالینی کمک می کنند. با استفاده از رویکرد Circle of Care ما به شما کمک می کنیم تا برای روش خود آماده شوید، درمان های متخصص را ارائه دهید و مراقبت های بعدی جامع را ارائه دهید. ما همچنین آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما هستیم. Kofi Boahene، Shaun Desai، Lisa Ishii و Jason Nellis منحصراً روی صورت تمرکز می کنند. تجربه آنها چیزی است که شما می توانید روی آن حساب کنید تا به یک چیز جدید و جوان شده دست یابید.

ممکن است سپتوم انحرافی یا ضعف در بینی خود داشته باشید که باعث بسته شدن آن می شود. ما کتابداران پژوهشی را تشویق می کنیم که این مجله را در فهرست مجلات الکترونیکی کتابخانه خود قرار دهند. همچنین، ممکن است شایان ذکر باشد که سیستم انتشار متن باز این مجله برای کتابخانه ها برای میزبانی اعضای هیئت علمی خود برای استفاده با مجلاتی که آنها درگیر ویرایش هستند، مناسب است (به سیستم های مجلات باز مراجعه کنید). توصیه می کنیم برای خط مشی های بخش مجله و همچنین دستورالعمل های tác giả صفحه درباره مجله را مرور کنید. نویسندگان باید قبل از ارسال در مجله ثبت نام کنند یا اگر قبلا ثبت نام کرده اند، می توانند به سادگی وارد شوند و فرآیند پنج مرحله ای را شروع کنند. هدیه قابل کسر مالیات خود را بسازید و بخشی از تحقیقات و مراقبت های پیشرفته باشید که پزشکی را تغییر می دهد.

درباره مجله

جراحان پلاستیک و ترمیمی صورت قادر به رفع تعدادی از مسائل عملکردی و زیبایی صورت و گردن هستند. به عنوان متخصص در درمان چالش های مختلف جراحی صورت، جراح زیبایی و ترمیمی صورت ما متعهد به ایجاد یک نتیجه طبیعی، جوان و فردی برای هر بیمار است. حرکات ظریف، ظریف و کاربردی صورت، داشتن سطح بالایی از تخصص و تجربه برای درک کامل مزایا و خطرات تکنیک های مختلف جراحی را برای یک جراح زیبایی صورت بسیار مهم می کند. در طول جنگ جهانی اول، او به عنوان یک مراقب پزشکی با سپاه پزشکی ارتش سلطنتی کار می کرد.

برای آسیب های ZMC که ناپایداری شکستگی یا خرد شدن دارند، یک جااندازی باز و تثبیت داخلی با رویکرد تاجی به عنوان دسترسی اصلی برای تعمیرات پیچیده قوس زیگوماتیک نشان داده می شود. این رویکرد می تواند منجر به آلوپسی، از دست دادن حس خلفی برش، خطر آسیب کشش به شاخه فرونتال عصب صورت همراه با حفره زمانی و از دست دادن خون بیش از حد شود. اخیراً از آندوسکوپی برای کمک به درمان شکستگی های ZMC و Le Fort III استفاده شده است. آندوسکوپی را می توان از طریق برش های چاقو انجام داد و بنابراین از نیاز به قرار گرفتن در معرض گسترده تاج برای ترمیم قوس زیگوماتیک جلوگیری کرد. 75 آندوسکوپی امکان کاهش و تثبیت درجا را تحت تجسم بزرگ نمایی می کند در حالی که فقط به برش های کوچک و به خوبی پنهان نیاز دارد.

ما به پیشرفت تحقیقات و نوآوری های پیشگام اختصاص داده ایم تا بتوانیم درمان ها را برای شما دقیق تر و موثرتر کنیم. جراحی زیبایی شامل روش هایی مانند لیفت صورت، لیفت ابرو، بلفاروپلاستی و جراحی زیبایی بینی است. جراحی ترمیمی شامل جراحی عملکردی برای انسداد بینی، بازسازی صورت برای فلج صورت، و جراحی ترمیمی برای نقایص سرطانی و ترومای جمجمه صورت است. برخی دیگر از روش های جراحی ترمیمی متداول شامل بازسازی سینه پس از ماستکتومی برای درمان سرطان، جراحی شکاف کام و لب، جراحی انقباض برای بازماندگان سوختگی و ایجاد یک گوش خارجی جدید در صورت عدم حضور مادرزادی است. پرستاران ماهر و دستیاران پزشک ما در مراقبت از جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت تخصص دارند.

عملکرد و اندازه به همان اندازه مهم هستند و در فرآیند بازسازی وزن یکسانی به آنها داده می شود. برای ترکیب این مفاهیم مهم، جراحان ما هم در زمینه جراحی گوش و حلق و بینی – جراحی سر و گردن و هم در جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت دارای گواهینامه بورد هستند. جراحی پلاستیک صورت یک رشته وسیع از جراحی گوش و حلق و بینی است که شامل تکنیک های بازسازی و زیبایی علاوه بر استفاده از مواد زیستی، لیزر و سایر مواد کمکی برای بهبود نتایج است.

تعداد فزاینده ای از عمل ها در قسمت میانی و پایینی صورت انجام می شود نه فقط در قسمت بالایی صورت. 96 ترکیب BoNTA و پرکننده اسید هیالورونیک در حال حاضر رویکرد استاندارد برای پایین صورت است. یکی دیگر از تکنیک های کم تهاجمی جوان سازی صورت، استفاده از BoNTA با تقویت و مجسمه سازی صورت با استفاده از بافت چربی اتولوگ است که نشان داده شده است که نتایج را افزایش می دهد. 96 کانول بلانت در حال حاضر توسط بسیاری از ارائه دهندگان برای توزیع فیلرها پس از ایجاد سوراخ اولیه از طریق پوست استفاده می شود که امکان تزریق در چندین ناقل با کاهش ضربه سوزنی را فراهم می کند.
مطالعه مقاله های بیشتر در سایت به آدرس https://www.mediawebco.ir

بخش بزرگی از جراحی پلاستیک صورت در حال تکامل شامل استفاده از تکنیک هایی مانند لایه برداری شیمیایی، لیزر و مواد مختلف تزریقی برای بهبود زیبایی صورت است. در مقایسه با اکثر جراحی های زیبایی، این روش های مطب دوره نقاهت بسیار کمتری دارند. یکی از هیجان انگیزترین روندها در جراحی پلاستیک صورت، توسعه تکنیک های بازسازی سه بعدی با هدایت کامپیوتری است. به عنوان مثال، بازسازی مداری با هدایت کامپیوتری با ناوبری روکش تصویر آینه ای، نتایج را در بازسازی های مداری پیچیده بهبود بخشید. 99



:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , خمات زیبایی , جراحی پلاستیک , جراحی زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

این به این دلیل است که شیمی درمانی تعداد سلول های خون را کاهش می دهد. در صورت تماس نزدیک با فردی که شیمی درمانی می کند، هیچ خطری برای انتقال عوارض جانبی شیمی درمانی به افراد دیگر، از جمله کودکان و زنان باردار وجود ندارد. همچنین احتمال ابتلا به سرطان دوم در نتیجه شیمی درمانی وجود دارد.

برای کمک به شما برای رفع این خستگی، این نکات آسان را دنبال کنید که به حفظ انرژی کمک می کند. زندگی با فرد مبتلا به سرطان یا مراقبت از او می تواند یک شغل تمام وقت باشد. در اینجا چند نکته برای کاهش استرس و کمک به هدایت موثرتر بیماری وجود دارد. بسیاری از افراد در حین شیمی درمانی به دلایلی که به خوبی درک نشده اند وزن اضافه می کنند. مجدداً، اگر در مورد تغذیه نگرانی دارید، لطفاً با متخصص تغذیه کارکنان ما مشورت کنید. تب 101 درجه فارنهایت (38.3 درجه سانتیگراد) یا بالاتر، یا لرز با یا بدون تب، می تواند نشانه جدی عفونت باشد.

برخی از افراد فقط عوارض جانبی کمی دارند، اما برای اکثر افراد، یک دوره شیمی درمانی می تواند ناخوشایند و ناراحت کننده باشد. روش های مختلفی برای تجویز داروهای شیمی درمانی وجود دارد، از جمله قرص ها و تزریق مستقیم در رگ. هیچ کس نباید بدون بررسی همه گزینه های موجود تصمیم بگیرد. داشتن یک بحث صادقانه و باز در مورد پتانسیل ها و انتظارات نتیجه با دوستان، خانواده و متخصصان مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است. با این حال، ممکن است عوارض جانبی وجود داشته باشد، و افراد ممکن است نیاز داشته باشند سبک زندگی یا روال کار خود را در طول درمان تنظیم کنند. پزشک ممکن است قبل از شروع درمان، داروهایی را برای کمک به اسهال تجویز کند.

اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید، برای دریافت اطلاعات و درمان علائم با پزشک یا پرستار خود صحبت کنید. برای زنان، شیمی درمانی ممکن است به طور موقت دوره های شما را متوقف کند یا منجر به یائسگی دائمی شود. اثرات به نوع شیمی درمانی انجام شده، سن شما و میزان نزدیکی شما به یائسگی طبیعی بستگی دارد. تشخیص و درمان به موقع بهترین راه برای کنترل علائم و جلوگیری از آسیب بیشتر عصبی است.

آیا شیمی درمانی بر باروری من تأثیر می گذارد؟

برخی از داروها می توانند باعث واکنش های آلرژیک یا شبه آلرژیک شوند. در طول این بازدیدها، آنها از شما می پرسند که چه احساسی دارید، یک معاینه فیزیکی انجام می دهند و آزمایشات و اسکن های پزشکی را سفارش می دهند. ممکن است شما با یک نوع داروی شیمی درمانی یا ترکیبی از انواع مختلف درمان شوید.
مطالعه مقالات بیشتر در سایت https://www.hitemp.ir

شیمی درمانی ممکن است به تنهایی یا همراه با سایر درمان ها مانند پرتودرمانی یا درمان هدفمند انجام شود. شیمی درمانی نیز در دوزهای بالا به عنوان بخشی از پیوند سلول های بنیادی انجام می شود. از این پس، درمان چند هدفه یا درمان ترکیبی نسبت به درمان تک عاملی در اکثر درمان های سرطان برتری دارد. علاوه بر این، عوامل شیمی درمانی ترکیبی با مکانیسم های اثر متفاوت و همچنین سمیت های غیر همپوشانی را می توان برای کاهش مقاومت و سمیت انتخاب کرد. رژیم درمانی شامل بلئومایسین/وینبلاستین/سیس پلاتین برای سرطان های بیضه نمونه ای از شیمی درمانی ترکیبی است. شیمی درمانی ترکیبی یک انتخاب رایج برای ایجاد پاسخ های کافی نیز هست.

پزشکان برتر در،

اگر در حین شیمی درمانی نیاز به تمیز کردن دندان های خود دارید، لطفاً از قبل به پزشک یا پرستار خود اطلاع دهید و در مورد هر گونه نگرانی صحبت کنید. شیمی درمانی معمولاً در طول روز به صورت سرپایی در بیمارستان یا مرکز درمانی انجام می شود. گاهی اوقات اگر شیمی درمانی طولانی تر یا پیچیده تر باشد، اقامت کوتاه مدت در بیمارستان ضروری است. ممکن است شیمی درمانی را در بیمارستان یا در ترنگ چین، مطب پزشک یا کلینیک پزشکی انجام دهید. ممکن است داروها را به صورت خوراکی، تزریقی، کرم، از طریق کاتتر یا داخل وریدی (IV) به شما داده شود. به طور معمول، سلول های بدن شما به روشی کنترل شده رشد می کنند و می میرند.

شیمی درمانی همچنین می تواند درمان های دیگر مانند جراحی یا پرتودرمانی را موثرتر کند. پزشک شما بر اساس داروهایی که دریافت می کنید، ویژگی های سرطان و میزان بهبودی بدن شما پس از هر درمان، تعیین می کند که چند بار درمان های شیمی درمانی دریافت کنید. درمان شیمی درمانی می تواند مداوم باشد، یا ممکن است بین دوره های درمان و دوره های استراحت به طور متناوب به شما اجازه بهبودی بدهد.

در استفاده امروزی، معنای "هر گونه درمان بیماری با دارو" اغلب با کلمه دارو درمانی بیان می شود. از نظر زبان استعاری، «شیمی درمانی» را می توان با ایده «طوفان» موازی کرد، زیرا هر دو می توانند باعث ناراحتی شوند، اما پس از آن ممکن است اثری شفابخش/پاک کننده داشته باشند. برای برخی افراد، شیمی درمانی ممکن است تنها درمانی باشد که دریافت می کنید. اما اغلب، شما شیمی درمانی را با سایر درمان های سرطان انجام خواهید داد.

نحوه استفاده از شیمی درمانی با سایر درمان های سرطان

شیمی درمانی در سرطان سیر بیماری را از یک نتیجه نهایی و فاجعه بار صرفاً در همه موارد به یک بیماری قابل درمان و گاهی قابل درمان از طریق رویکرد صحیح ادغام کرده است. هدف این فعالیت آموزش اصول اولیه داروهای شیمی درمانی مختلف به خواننده است. همچنین نقش تیم بین حرفه ای را در استفاده از این عوامل برجسته می کند. افراد معمولاً شیمی درمانی را در خانه، بیمارستان یا در کلینیک روزانه انجام می دهند.

اگر مشکلات روانی و عاطفی دارید، تیم مراقبت خود را بپذیرید. آنها می توانند درمان هایی را برای کمک به بهبود علائم استرس، اضطراب و افسردگی توصیه کنند. برخی از داروهای شیمی درمانی می توانند باعث خشکی و درد پوست شما بخصوص روی دست یا پا شوند. ناخن های شما ممکن است شکننده تر و پوسته پوسته تر از حد معمول شوند و خطوط سفید روی آن ها ایجاد شود.

این به این دلیل است که برخی از داروهای شیمی درمانی می توانند باعث جهش ژنی یا نقص مادرزادی در جنین در حال رشد شوند. یک زن ممکن است در حین دریافت شیمی درمانی همچنان بارور باشد، حتی اگر چرخه قاعدگی او نامنظم شود یا متوقف شود. با تیم مراقبت های بهداشتی خود در مورد بهترین روش کنترل بارداری برای خود و همسرتان صحبت کنید. اکثر داروهای شیمی درمانی مستقیماً در ورید (داخل وریدی) با استفاده از یک سوزن یا یک لوله پلاستیکی کوچک به نام کاتتر تجویز می شوند.
لطفاً جهت مطالعه مقالات بیشتر به سایت https://www.paraxit.ir مراجعه نمایید.

اما این به دلیل تأثیر بر سلول های طبیعی نیز اثرات سمی شیمی درمانی را به دنبال دارد. مهار رشد تومور می تواند در چندین سطح در داخل سلول و محیط آن انجام شود. شیمی درمانی می تواند به سلول های سالمی که دهان و روده شما را پوشانده اند آسیب برساند و باعث مشکلات خوردن شود.



:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , شیمی درمانی , درمان سزطان ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

بر خلاف سمعک هدایت استخوانی، پوشیدن آن ناراحت کننده نیست و برای بیماران مبتلا به کم شنوایی هدایتی یا در برخی از بیمارانی که هیچ شنوایی در یکی از گوش های خود ندارند استفاده می شود. نوع سمعک های دیجیتال موجود از طریق NHS معمولاً از نوع پشت گوش (BTE) هستند (به زیر مراجعه کنید). انواع دیگر سمعک ممکن است در مواردی صادر شود که شرایط پزشکی مانع از استفاده فرد از سمعک BTE شود.

همچنین ممکن است هر دو نوع کم شنوایی داشته باشید. ما انواع کم شنوایی، از مشکلات خفیف شنوایی تا ناشنوایی عمیق را تشخیص داده و درمان می کنیم. تخمین زده می شود که 36 میلیون آمریکایی از سطحی از کم شنوایی رنج می برند، از جمله تقریباً نیمی از کل بزرگسالانی که 75 سال یا بالاتر دارند. متخصصان شنوایی و گوش UCI Health ما طیف وسیعی از بیماری ها و اختلالات را درمان می کنند که می توانند بر تعادل یا نحوه شنیدن شما تأثیر بگذارند.

بیماری ها و شرایط

قبل از اینکه کاشت حلزون توصیه شود، مورد ارزیابی قرار می گیرید تا مشخص شود که آیا به بهبود شنوایی شما کمک می کند یا خیر. در طول ارزیابی، هر گونه ناتوانی یا مشکل ارتباطی شما در نظر گرفته می شود، که ممکن است به این معنی باشد که تست های شنوایی معمولی مناسب نیستند. سمعک های یکبار مصرف گاهی برای افرادی که کم شنوایی خفیف تا متوسط دارند توصیه می شود.
جهت مشاهده سایر مقالات به سایت https://www.houselook.ir مراجعه نمایید.

کمتر از یک نفر از هر 40 نفری که نیاز به شنوایی دارند، آن را دارند. 80 درصد از افراد کم شنوایی در کشورهای با درآمد کم و متوسط زندگی می کنند و یک چهارم از آسیب شنوایی در دوران کودکی شروع می شود. عفونت گوش (گاهی اوقات اوتیت میانی حاد نامیده می شود) عفونت گوش میانی است، فضای پر از هوا در پشت پرده گوش که شامل استخوان های لرزان کوچک گوش است. کودکان بیشتر از بزرگسالان به عفونت گوش مبتلا می شوند. کم شنوایی می تواند در بدو تولد ظاهر شود یا در نتیجه بیماری، بیماری گوش میانی، آسیب، سن، استفاده بیش از حد از برخی داروها و/یا در اثر قرار گرفتن در معرض صداهای مخرب ایجاد شود. عواقب کوتاه مدت جدی برای افرادی که با آسیب شنوایی زندگی می کنند وجود دارد، از جمله اثرات آن بر فراگیری زبان، تحصیل، اشتغال و رفاه کلی.

گوش میانی توسط ناحیه باریکی به نام شیپور استاش به پشت بینی و گلو متصل می شود. این به دلیل التهاب و تجمع مایع در ناحیه پشت پرده گوش است. هنگامی که عفونت گوش شروع به از بین رفتن کند، احتمالاً متوجه خواهید شد که شنوایی شما شروع به بهبود می کند.

همچنین با افزایش سن کم شنوایی اتفاق می افتد. از دست دادن شنوایی ممکن است به خودی خود یا با وزوز گوش یا زنگ زدن در گوش رخ دهد. ممکن است مواقعی پیش بیاید که نتوانید آنطور که می خواهید بشنوید. اگر وضعیت شما اینطور است، ممکن است بخواهید به مردم اطلاع دهید که دچار کم شنوایی هستید. ابتلا به کم شنوایی می تواند باعث شود که احساس کنید از دنیای اطراف خود جدا شده اید. افراد مبتلا به کم شنوایی شدید ممکن است مضطرب یا افسرده شوند.

اگر ناشنوای خفیف هستید، آرام ترین صدایی که می توانید بشنوید 21 تا 40 دسی بل است. ناشنوایی خفیف گاهی اوقات می تواند شنوایی گفتار را دشوار کند، به ویژه در موقعیت های پر سر و صدا. این تست ها به شناسایی نوزادانی که دچار کم شنوایی دائمی هستند در اسرع وقت کمک می کند تا والدین بتوانند اطلاعات و توصیه های مورد نیاز خود را دریافت کنند. کم شنوایی هدایتی معمولاً موقتی است و اغلب با دارو یا جراحی جزئی قابل درمان است. در برخی موارد، ممکن است علائم کم شنوایی را در شخص دیگری قبل از اینکه خودش متوجه شود تشخیص دهید. تحقیقات نشان می دهد که از زمانی که فردی متوجه کم شنوایی خود می شود، 10 سال طول می کشد تا کاری برای آن انجام دهد.
برای مطالعه مقاله های دیگر در این زمینه بر روی https://www.imdb-moviex.ir کلیک نمایید.

شایع ترین اختلالات گوش

با این حال، ممکن است برای تعمیر پرده گوش یا استخوان های شنوایی به جراحی بزرگ تری نیاز باشد. اگر سمعک های معمولی کار نمی کنند، برخی از دستگاه های قابل کاشت نیز برای این نوع کم شنوایی وجود دارد، مانند سمعک های استخوانی (BAHAs). افراد مبتلا به کم شنوایی می توانند از استفاده از دستگاه های شنوایی مانند سمعک سیدا، کاشت حلزون و سایر وسایل کمکی بهره مند شوند. آنها همچنین ممکن است از گفتار درمانی، توانبخشی شنوایی و سایر خدمات مرتبط بهره مند شوند. با این حال، تولید جهانی سمعک کمتر از 10 درصد نیاز جهانی و کمتر از 3 درصد نیاز کشورهای در حال توسعه را برآورده می کند.

ساخت کاشت سیدا و حلزون شنوایی مناسب و مقرون به صرفه و ارائه خدمات پیگیری در دسترس در تمام نقاط جهان به نفع بسیاری از افراد مبتلا به کم شنوایی خواهد بود. بدون درمان مناسب، بیماری های گوش می توانند مشکلات طولانی مدت و ناتوان کننده ای از جمله عفونت، کاهش شنوایی، سرگیجه (سرگیجه) و فلج یا ضعف صورت ایجاد کنند. پزشکان گوش، حلق و بینی دوک (که به آنها متخصص گوش و حلق و بینی نیز گفته می شود) و متخصصان گوش و حلق و بینی/عصب شناس آموزش دیده، علل زمینه ای این مسائل را تشخیص داده و درمان می کنند. کم شنوایی مختلط به دلیل ترکیبی از آسیب رسانایی در گوش خارجی یا میانی و آسیب حسی عصبی در گوش داخلی (حلزون گوش) یا عصب شنوایی ایجاد می شود. کم شنوایی ناشی از سن و قرار گرفتن در معرض صداهای بلند هر دو نوع کم شنوایی حسی عصبی هستند.

در سایر جمعیت های بومی، روندی به سمت کاهش اوتیت تنه میانی وجود دارد. هنگامی که در اطراف هستید از گوش گیر استفاده کنید که صدایی بلندتر یا بلندتر از ترافیک دارد. ماشین های چمن زنی، سنباده های برقی، جاروبرقی و اکثر کنسرت ها همگی آنقدر بلند هستند که به گوش های محافظت نشده آسیب برسانند. به عنوان مثال، وقتی از کنار یک محل ساخت و ساز جاده با صدای بلند عبور می کنید، از خیابان عبور کنید یا گوش های خود را بپوشانید. با بسیاری از موارد غیر قابل درمان کم شنوایی، پیشگیری بهترین راه برای حفظ شنوایی طولانی مدت است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد HHF، به HearingHealthFoundation.org مراجعه کنید. در برخی موارد کم شنوایی شدید تا عمیق، جایی که مشکلاتی در عصب انتقال دهنده صدا به مغز وجود دارد، ممکن است از ایمپلنت شنوایی ساقه مغز (ABI) استفاده شود. بخشی از سمعک که به لرزش در می آید به وسیله هدبند در مقابل استخوان پشت گوش (ماستوئید) قرار می گیرد. ارتعاشات از طریق استخوان ماستوئید به حلزون گوش می رسد و به روش معمول به صدا تبدیل می شود.

همچنین در صورت داشتن علائم عفونت گوش مانند علائم آنفولانزا، گوش درد شدید، ترشحات یا کاهش شنوایی، باید به پزشک عمومی خود مراجعه کنید. کم شنوایی یک مشکل رایج است که اغلب با افزایش سن ایجاد می شود یا به دلیل قرار گرفتن مکرر در معرض صداهای بلند ایجاد می شود. تقریباً 90 درصد از افرادی که با کم شنوایی دست و پنجه نرم می کنند می توانند با استفاده از طیف وسیعی از فناوری های شنوایی در حال حاضر در دسترس باشند. با این حال، به گفته مؤسسه ملی بهداشت، تنها یک نفر از هر پنج نفری که می تواند از شنیدن سیدا بهره مند شود، واقعاً از آنها استفاده می کند. طرد شدن از ارتباط می تواند تأثیر قابل توجهی بر زندگی روزمره داشته باشد و باعث ایجاد احساس تنهایی، انزوا و سرخوردگی، به ویژه در میان افراد مسن مبتلا به کم شنوایی شود.

برای ثابت کردن پیچ روی جمجمه به یک عمل جزئی نیاز است که سمعک را می توان روی آن گیره و خاموش کرد. BAHA در شب و هنگام شنا یا دوش گرفتن برداشته می شود. در انگلستان معمولا از سمعک های آنالوگ و دیجیتال استفاده می شود. اکثر بخش های شنوایی تجویز شده از طریق NHS اکنون دیجیتال هستند. اگر مشکلات شنوایی دارید، ممکن است بتوانید از سمعک استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , بیماری های گوش , درمان بیماری های گوش , اختلالات شنوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

همچنین در صورت داشتن UTI مکرر باید از اسپرم کش اجتناب کنید. در صورت داشتن هر یک از این علائم فورا به پزشک مراجعه کنید. هدیه قابل کسر مالیات خود را بسازید و بخشی از تحقیقات و مراقبت های پیشرفته باشید که پزشکی را تغییر می دهد. به زودی آخرین اطلاعات سلامت کلینیک مایو را که درخواست کرده اید در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد. علائم پیلونفریت اغلب به طور ناگهانی با لرز، تب، درد در قسمت پایین کمر در دو طرف، حالت تهوع و استفراغ شروع می شود. برای یافتن موضوعات پزشکی مرتبط، چند رسانه ای و موارد دیگر، شرایط tìm kiếm را وارد کنید.

آیا عفونت کلیه دارم یا عفونت مجاری ادراری (UTI)؟

سیترات کلسیم در بسیاری از مکمل های کلسیم یافت می شود و در بسیاری از محصولات به عنوان یک افزودنی غذایی (که گاهی E333 نامیده می شود) وجود دارد. ویتامین D و داروهای مشابه اغلب برای کاهش سطوح بالای هورمون پاراتیروئید از طریق دهان مصرف می شوند. زنان باردار حتی بیشتر در معرض ابتلا به عفونت مثانه هستند. این به دلیل تغییرات hooc môn و به این دلیل است که کودک به مثانه و حالب مادر فشار می آورد و جریان ادرار را کند می کند.

این ماده می تواند شکل کلیه ها، میزان عملکرد آنها، در صورت وجود بافت آسیب دیده کلیه و جریان ادرار را نشان دهد. مقدار کمی از اشعه در طول آزمایش دریافت می شود و مقدار آن در ادرار باقی می ماند. عفونت های دستگاه ادراری (UTIs) زمانی اتفاق می افتد که باکتری ها (میکروب ها) وارد کلیه ها، حالب ها، مثانه یا مجرای ادرار شوند. عفونت ادراری در کودکان، به ویژه دختران و پسران ختنه نشده رایج است. عفونت دستگاه ادراری (UTI) یک عفونت باکتریایی در دستگاه ادراری است.
می توانید مقالات دیگر را در سایت https://www.kasbpluskar.ir بخوانید.

بله، باکتری ها می توانند به برخی از آنها مقاوم باشند، اما نه همه آنتی بیوتیک ها. قبل از شروع دارو هم كشت ادرار و هم كشت خون گرفته مي شود. این آزمایش ها به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا بداند کدام دارویی برای مورد شما بهتر عمل می کند.

شرایط

آسیب به ماهیچه ها و اعصاب می تواند باعث انقباض عضلانی، ضعف عضلانی، گرفتگی و درد شود. افراد همچنین ممکن است در بازوها و پاها احساس سوزن و سوزن داشته باشند و ممکن است احساس خود را در نواحی خاصی از toàn thân از دست بدهند. انسفالوپاتی، وضعیتی که در آن مغز دچار اختلال می شود، ممکن است منجر به گیجی، بی حالی و تشنج شود. اگر عفونت کلیه دارید، مایعات زیادی بنوشید تا به دفع باکتری ها از دستگاه ادراری شما کمک کند. اگر نارسایی کلیه دارید، نباید این مقدار مایعات بنوشید.

اما همانطور که زنان بیشتر از مردان به عفونت مثانه مبتلا می شوند، عفونت های کلیه نیز بیشتر می شوند. علائم عفونت کلیه بسته به سن شما می تواند متفاوت باشد و ممکن است شامل لرز، تب و ادرار دردناک باشد. عفونت کلیه توسط باکتری ها یا ویروس هایی ایجاد می شود که مثانه شما را آلوده می کند و به سمت بالا حرکت می کند تا یک یا هر دو کلیه شما را آلوده کند. UTI یک عفونت در سیستم ادراری شما است که ممکن است شامل کلیه ها، حالب ها، مثانه یا مجرای ادرار باشد. این یک عفونت در مثانه است و شایع ترین نوع عفونت ادراری است. ادرار ( ادرار ) محصول جانبی سیستم تصفیه خون شما است که کلیه های شما آن را انجام می دهند.

اکثر مردم در عرض چند روز پس از شروع آنتی بیوتیک برای درمان عفونت ادراری احساس بهتری دارند. اگر در ادرار کردن مشکل دارید یا اگر متوجه تغییراتی در ادرار خود (مانند خون یا تیرگی) شدید، به پزشک مراجعه کنید. باکتری های ناشی از عفونت در قسمت دیگری از بدن نیز می توانند از طریق جریان خون به کلیه ها پخش شوند. در موارد نادر، یک مفصل مصنوعی یا دریچه قلب که عفونی می شود می تواند باعث عفونت کلیه شود. درمان عفونت کلیه اغلب شامل آنتی بیوتیک است که ممکن است در بیمارستان داده شود.

سنگ های مجرای ادرار متعلق به اسب نر هستند، زیرا مجرای ادراری باریک و دراز به احتمال زیاد توسط سنگ های نسبتاً کوچک مسدود می شود تا مجرای ادرار کوتاه و با قابلیت گشاد شدن مادیان. سنگ های مجرای ادراری که در فرآیند مجرای ادرار قرار دارند را نباید با انباشته شدن اسمگما در حفره مجرای ادرار اشتباه گرفت، که گاهی اوقات می تواند بزرگ و بسیار سفت شود. بررسی دقیق به راحتی تفاوت بین این دو حالت را مشخص می کند. بیماری ها می توانند در از بین بردن مواد زائد و حفظ مقدار و کیفیت مناسب بدن نسبت به مایعات تأثیر داشته باشند. هیدرونفروز که قبل از تولد ایجاد می شود را می توان در سونوگرافی در اوایل هفته 16 مشاهده کرد.

هر آنچه که باید در مورد عفونت ادراری بدانید از جمله علل، علائم، مدیریت و درمان. شما می توانید با نوشیدن آب فراوان و اگر فکر می کنید که عفونت مجاری ادراری دارید، با مراجعه به پزشک، خطر ابتلا به عفونت کلیه را کاهش دهید. اکثر افرادی که اریتروپویتین یا داربپوئیتین را به طور منظم مصرف می کنند، برای جلوگیری از کمبود آهن که پاسخ بدن به این داروها را مختل می کند، نیاز به تزریق وریدی آهن دارند. تمایل به خونریزی را می توان به طور موقت با تزریق فرآورده های خونی یا داروهایی مانند دسموپرسین یا استروژن سرکوب کرد. چنین درمانی ممکن است پس از آسیب یا قبل از عمل جراحی یا کشیدن دندان مورد نیاز باشد. از دست دادن شدید عملکرد کلیه باعث می شود ضایعات متابولیک به سطوح بالاتری در خون تجمع پیدا کنند.

پزشک اغلب شما را با آنتی بیوتیکی شروع می کند که علیه طیف وسیعی از باکتری های عامل عفونت ادراری عمل می کند. اگر کشت ادرار انجام شود، پزشک ممکن است آنتی بیوتیک شما را به آنتی بیوتیکی تغییر دهد که در درمان باکتری خاصی که باعث عفونت شما می شود، موثرتر باشد. اگرچه بیشتر عفونت های کلیه به این دلیل رخ می دهد که UTI دیگری به کلیه گسترش یافته است، دلایل احتمالی دیگری نیز وجود دارد. افزایش فشار داخل مثانه باید با اقدامات دارویی یا کاتتریزاسیون متناوب (یا هر دو) و در صورت لزوم سیستوپلاستی تقویتی تثبیت شود. هنگام انجام جراحی قبل از پیوند، مهم است که برش جراحی را طوری برنامه ریزی کنید که تداخل با دیالیز صفاقی فعلی یا مورد انتظار و همچنین خود پیوند بعدی را به حداقل برساند.
مشاهده مقالات دیگر در سایت https://www.mrasp.ir

این کرم ها ممکن است با تغییر pH واژن به کاهش خطر ابتلا به UTI کمک کنند. اگر یائسه هستید و عفونت ادراری زیادی دارید، با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنید. برخی از افراد در صورت استفاده از دیافراگم برای کنترل بارداری، خطر ابتلا به UTI را افزایش می دهند. در مورد سایر گزینه های کنترل بارداری با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنید. ادرار از طریق لوله ها (حالب ها) به سمت مثانه شما حرکت می کند (کیسه ای که ادرار شما را تا زمانی که به دستشویی بروید نگه می دارد). از آنجا، از طریق لوله دیگری (مجرای خروجی ادرار) حرکت می کند تا بدن شما را ترک کند.

اگر علائم عفونت ادراری همراه با تب و درد در پهلو دارید، ممکن است عفونت کلیه داشته باشید. گاهی اوقات، باکتری ها می توانند به سمت بالا به بدن شما حرکت کنند و قسمت هایی از دستگاه ادراری شما، از جمله مجرای ادرار، مثانه (سیستیت) یا حالب را آلوده کنند. از آنجا، آنها می توانند به یک یا هر دو کلیه شما حرکت کنند و باعث عفونت کلیه شوند. باکتری هایی که از قسمت دیگری از بدن وارد خون شما می شوند، می توانند کلیه های شما را نیز آلوده کنند.

توصیه های مصرف مایعات بسته به نوع عفونت ممکن است متفاوت باشد. در این مقاله علائم عفونت کلیه و نحوه تشخیص و درمان آن توسط پزشکان توضیح داده می شود. بسیاری از مشکلات در لگن و شکم می توانند علائمی مانند عفونت کلیه ایجاد کنند. پزشک شما می خواهد مشکل شما را به درستی تشخیص دهد تا بفهمد چه اتفاقی می افتد و بهترین درمان را پیدا کند. اگر فکر می کنید عفونت کلیه دارید، بسیار مهم است که به سرعت به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. ادامه مطلب را می توان با افزایش مصرف میوه و سبزیجات و کاهش مصرف پروتئین حیوانی کنترل کرد.



:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , بیماری کلیوی , درمان بیماری کلیوی , کلیه و مجاری ادراری ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

اگر به عنوان یک بیمار عمومی به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید، Medicare هزینه را تقبل می کند. اگر تحت پوشش Medicare یا ترتیبات دیگری نیستید، باید هزینه کامل را بپردازید. معمولاً برای مراجعه به متخصص زنان و زایمان نیاز به ارجاع از پزشک عمومی دارید.

شرایط در ایالت متفاوت است، اما متخصصان زنان و زایمان باید برای دریافت مجوز پزشکی و درمان افراد معاینه شوند. پس از اخذ اقامت، می توانید از طریق هیئت مامایی و زنان آمریکا (ABOG) گواهینامه دریافت کنید. برخی از متخصصان زنان و زایمان اعضای کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان (ACOG)، یک سازمان حرفه ای برای متخصصان زنان و زایمان هستند. اطلاعات جایگزین مشاوره حرفه ای مستقل نیست و نباید به عنوان جایگزینی برای آن استفاده شود
برای دسترسی به مقالات دیگر در سایت https://www.foodlook.ir کلیک کنید.

در دهه 1800، ایگناز سملوایس متوجه شد که زنانی که در صفحه اصلی زایمان می کنند، نسبت به زنانی که توسط پزشکان در بیمارستان های درازکش به دنیا می آیند، بسیار کمتر دچار تب نوزاد می شوند. علیرغم انتشار این اطلاعات، پزشکان هنوز شستشو نمی دهند. به یاد داشته باشید که همه متخصصان زنان و زایمان در بارداری و زایمان آموزش دیده و با تجربه هستند و بهترین چیز را برای بارداری شما می خواهند. متخصص زنان و زایمان یک پزشک متخصص است که از زنان مراقبت می کند و در زمینه بارداری، زایمان و سلامت باروری تخصص دارد. متخصصین زنان و زایمان خصوصی از مراقبت های بارداری برای زنانی که در بیمارستان خصوصی زایمان می کنند مراقبت می کنند.

متخصصان زنان و زایمان بر بارداری و مسائل مربوط به سلامت تمرکز می کنند، در حالی که متخصصان زنان بر سلامت کلی باروری تمرکز می کنند. در برخی موارد، این پزشکان ممکن است دارای گواهینامه هایی در زمینه زنان و زایمان، تحت عنوان OB/GYN باشند. پزشکان با هر دو گواهینامه می توانند همه چیز را از سلامت باروری عمومی گرفته تا زایمان نوزاد انجام دهند. برخی از پزشکان OB/GYN همچنین به عنوان پزشک مراقبت های اولیه برای افراد مبتلا به واژن عمل می کنند.

هر شرایطی که بر سیستم تولید مثل تأثیر می گذارد، مانند مواردی که دهانه رحم، رحم، تخمدان ها، لوله های فالوپ یا واژن دارند، توسط متخصص زنان تشخیص داده شده و درمان می شوند. متخصصان زنان همچنین غربالگری های توصیه شده مانند معاینه پستان، پاپ اسمیر و معاینه لگن را انجام می دهند. متخصص زنان همچنین می تواند واکسن های ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) را برای محافظت در برابر HPV ایجاد کننده سرطان ارائه دهد.

مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید

برخی از متخصصین زنان و زایمان ممکن است شما را بدون ارجاع ببینند، اما برای دریافت تخفیف مدیکر به ارجاع نیاز خواهید داشت. شما احتمالاً روی یک سیستم شیفت کار خواهید کرد، که از نوبت های بخش شروع می شود، و شامل کار در یک کلینیک سرپایی، فهرست سالن عمل یا یک کلینیک تخصصی می شود. هیچ روش منفرد کنترل بارداری انتخاب مناسبی برای همه نیست - و برخی افراد حتی ممکن است از بیش از یک روش استفاده کنند. در اینجا با گزینه های مختلف کنترل بارداری آشنا شوید تا بتوانید روش هایی را که ممکن است برای شما مناسب باشد محدود کنید. برای تعیین قرار ملاقات، امروز با متخصص زنان و زایمان، رایانه شخصی تماس بگیرید یا به صورت آنلاین درخواست وقت ملاقات کنید.

اگر به طور خصوصی به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید، احتمالاً هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد. شما باید تفاوت (یا «فاصله») بین آنچه Medicare پوشش می دهد و هزینه های متخصص زنان و زایمان، هزینه های بیمارستان و سایر هزینه ها را بپردازید. برخی از این موارد ممکن است تحت پوشش بیمه درمانی خصوصی باشد، اگر شما آن را داشته باشید. اگر به عنوان یک بیمار دولتی در یک بیمارستان دولتی زایمان بدون عارضه دارید، احتمالاً به متخصص زنان و زایمان نیاز نخواهید داشت. اما یک متخصص زنان و زایمان همیشه برای مدیریت هر گونه عارضه یا شرایط اضطراری در دسترس خواهد بود. همچنین باید بپرسید که چگونه متخصص زنان و زایمان قصد دارد مراقبت های دوران بارداری و زایمان شما را مدیریت کند.
جهت مطالعه مقالات بیشتر به سایت https://www.healthlook.ir مراجعه نمایید.

اگر بیمه درمانی خصوصی با پوشش زایمان دارید، می توانید متخصص زنان و زایمان خود را انتخاب کرده و در بیمارستان خصوصی زایمان کنید. برخی از متخصصان زنان و زایمان نیز از بیماران خصوصی در یک بیمارستان دولتی مراقبت می کنند. اگر متخصص زنان و زایمان ترجیحی شما در بیمارستان مورد نظر شما تمرین می کند، بهتر است از این روش استفاده کنید. متخصصان زنان همچنین می توانند در مورد مسائل جنسی مانند اقدامات جنسی مسئولانه، داروهای پیشگیری از بارداری و محافظت در برابر بیماری های مقاربتی مشاوره ارائه دهند. در مجموع، اگر این یک موضوع غیر بارداری است که به سلامت باروری زنان مربوط می شود، متخصص زنان می تواند از آن مراقبت کند. اگر به سلامت زنان و مراقبت های باروری علاقه مند هستید، ممکن است شغلی را به عنوان OB/GYN در نظر بگیرید، به این معنی که یک دکتر که در زمینه زنان و زایمان آموزش دیده است.

اگر حاملگی بسیار پرخطر یا فراتر از حد راحتی متخصص زنان و زایمان باشد، ممکن است شما را به یک متخصص طب مادر و جنین ارجاع دهد. پس از تخفیف بیمه درمانی خصوصی، هزینه کلی یک متخصص زنان و زایمان، زایمان در بیمارستان خصوصی و مراقبت های پس از زایمان می تواند بین 2500 تا 20000 دلار باشد. اگر شما یا کودکتان به مراقبت ویژه یا اقامت طولانی در بیمارستان نیاز داشته باشید، ممکن است هزینه آن بیشتر باشد. مامایی شامل مراقبت در دوران بارداری، زایمان و دوره پس از زایمان است.

یک متخصص زنان و زایمان در دوران بارداری مراقبت می کند و نوزادان را به دنیا می آورد. متخصص زنان و زایمان افرادی را که باردار هستند یا نوزادی به دنیا می آورند درمان نمی کند، بلکه در سیستم تناسلی زنانه تخصص دارد. برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی رایج است که این دو حوزه پزشکی را با هم ترکیب کنند.

سیستم بهداشتی بیمارستان اجتماعی Wooster (WCH) طیف گسترده ای از خدمات بستری و سرپایی را ارائه می دهد که به ساکنان شهرستان وین، اوهایو خدمت می کند. در مامایی و زنان که همه بیماران زن هستند، اکثر پزشکان نیز همینطور هستند. بیماران می توانند پزشک را بر اساس جنسیت، نژاد یا هر عامل دیگری انتخاب کنند، و بسیاری از زنان - چه پزشکان و چه بیماران - احساس راحتی بیشتری در صحبت در مورد موضوعات بهداشتی صمیمی با زنان دیگر دارند. در سال 2018، یک مطالعه لس آنجلس تایمز نشان داد که 82 درصد از ساکنان OB/GYN زن بودند.

اکنون زمان برنامه ریزی فیزیک ورزشی با ارائه دهندگان شما است

هنگامی که آموزش پایه خود را بعد از دانشکده پزشکی شروع کنید، ابتدا حقوق دریافت خواهید کرد. هنگامی که آموزش تخصصی خود را به عنوان یک پزشک O&G استخدام شده توسط NHS شروع می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 40257 پوند حقوق دریافت کنید که می تواند به عنوان مشاور بین 84559 پوند تا 114003 پوند افزایش یابد. شما می توانید در هر چیزی از جراحی سوراخ کلید گرفته تا مشاوره در مورد درمان باروری مشارکت داشته باشید.

متخصص زنان و زایمان

شما و متخصص زنان و زایمان شما هر دو هدف مشترک یک بارداری سالم و یک نوزاد سالم را دارید. زنان برای مراقبت های جامع که با معاینات زنان خوب و مراقبت های دوران بارداری آغاز می شود و شامل خدمات مشاوره نیز می شود، به پزشکان متخصص زنان و زایمان مراجعه می کنند. این تیم مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه، کنترل بارداری و درمان نگرانی های رایج مانند خونریزی غیر طبیعی، درد لگن، یائسگی و بی اختیاری را ارائه می دهد. تقاضا برای OB/GYN به اندازه وقوع حاملگی و مسائل مربوط به سلامت باروری زنان قطعی است. و پزشکان متخصص زنان و زایمان - مانند پزشکان در همه زمینه های پزشکی - جمعیتی مسن هستند. با بازنشستگی این پزشکان، کمبود متخصصان OB/GYN افزایش خواهد یافت.



:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , دکتر زنان , متخصص زنان و زایمان ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

سپس این درخواست توسط متخصصین قلب که در تکنیک های مداخله ای تخصص دارند برای ارزیابی مناسب بودن روش بررسی می شود. تنها در این صورت کودک شما برای کاتتریزاسیون مداخله ای برنامه ریزی می شود. کاتتر با کمک فلوروسکوپی (دستگاه اشعه ایکس) در قلب حرکت می کند. این معمولا برای کمک به تشخیص مشکلات قلبی انجام می شود.

پزشک از اشعه ایکس به عنوان راهنما استفاده می کند تا ببیند کاتتر کجا می رود. کاتتریزاسیون قلبی زمانی که توسط یک تیم پزشکی مجرب انجام شود یک روش بی خطر است. اما برخی از خطرات احتمالی شامل خونریزی، عفونت و لخته شدن خون است.

روش

یک رضایت نامه با شاهد و امضا برای این روش مورد نیاز است. اگر مقدار ثابت یا زیاد خون در محل مشاهده کردید که با یک پانسمان کوچک قابل مهار نیست، با پزشک خود تماس بگیرید. ممکن است برای درد یا ناراحتی مربوط به محل قرار دادن دارو یا نیاز به صاف و بی حرکت برای مدت طولانی دراز بکشید. در برخی موارد، غلاف یا معرفی کننده ممکن است در محل درج باقی بماند.

همچنین دستورالعمل هایی در مورد نحوه مراقبت از بازوی خود پس از رفتن به خانه دریافت خواهید کرد. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ناحیه ای را روی بازو، گردن یا کشاله ران شما تمیز می کند و خطی را در یکی از رگ های شما قرار می دهد. پرستار در اولین باری که بلند می شوید به شما کمک می کند و ممکن است فشار خون شما را در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید، نشسته اید و ایستاده اید اندازه گیری کند. هنگام برخاستن از رختخواب باید به آرامی حرکت کنید تا از بروز سرگیجه ناشی از دوره طولانی استراحت در تخت جلوگیری کنید.

بسته به جایی که کاتتر در آن قرار داده شده است، باید از فعالیت های شدید (از جمله ورزش و بلند کردن) به مدت دو تا پنج روز خودداری کنید. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به شما بگوید که چه زمانی می توانید به کار خود بازگردید. به عبارت دیگر، شما نباید به مدت یک هفته در وان یا استخر بنشینید یا به شنا بروید. کاتتریزاسیون قلبی یک روش رایج برای تشخیص یا درمان انواع مشکلات قلبی است. به عنوان مثال، در صورت داشتن ضربان قلب نامنظم (آریتمی)، درد قفسه سینه (آنژین صدری) یا مشکلات دریچه قلب و موارد دیگر، پزشک ممکن است این روش را توصیه کند.

پرستار به طور مرتب بانداژ شما را چک می کند، اما اگر فکر می کنید خونریزی دارید (احساس خیس و گرمی دارید) یا اگر انگشتان پاهایتان گزگز یا بی حس می شوند، به او بگویید. ممکن است برای کمک به ناراحتی پس از از بین رفتن داروی بیهوشی دارویی دریافت کنید. پرستارتان به شما کمک می کند وقتی بلند شوید از رختخواب بیرون بیایید. یک پرستار علائم حیاتی، محل قرار دادن و گردش خون/احساس در پا یا بازوی آسیب دیده را تحت نظر خواهد داشت. کاتتریزاسیون قلبی اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند برای تصمیم گیری بهترین درمان برای شما استفاده کند.

گاهی اوقات، دکتری که این روش را انجام می دهد، یک پلاگ کلاژن کوچک را در محل سوراخ قرار می دهد، یا از یک بخیه مخصوص یا سایر دستگاه های بسته کننده استفاده می کند. باریک شدن این موارد ممکن است رخ دهد که به آن آتروما می گویند (لکه های چربی یا پلاک هایی که در داخل دیواره شریان شما ایجاد می شوند). اینها می توانند در طی چند سال شکل بگیرند و ممکن است منجر به باریک شدن یک یا چند شریان در قلب شما شوند که می تواند علائم ایجاد کند.

روش ها و دستگاه های قلب بنیاد قلب

این می تواند به پزشک شما نشان دهد که قلب و رگ های خونی شما چقدر سالم هستند و مشکلات دریچه قلب، گرفتگی عروق و نقایص قلبی را درمان می کند. شما باید این روش را در یک بیمارستان تحت نظارت انجام دهید. ممکن است لازم باشد شب قبل از آزمایش در بیمارستان بمانید، یا ممکن است صبح روز عمل بستری شوید.

متخصصان پزشکی

قبل از انجام عمل حتماً در مورد هرگونه نگرانی با پزشک خود صحبت کنید. اگر معاینه غربالگری، مانند الکتروکاردیوگرام (ECG) یا تست استرس نشان دهد که ممکن است یک بیماری قلبی وجود داشته باشد که نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، پزشک ممکن است کاتدی قلبی را تجویز کند. کاتتریزاسیون قلبی یک روش جراحی در نظر گرفته نمی شود زیرا ارائه دهنده شما یک برش بزرگ ایجاد نمی کند. در برخی موارد، بسته به نتایج عمل، پزشک ممکن است بعد از عمل جراحی را توصیه کند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما کاتترها و غلاف را پس از عمل شما خارج می کند. اگر در طول یک روش کاتتریزاسیون قلبی بیدار هستید، ممکن است از شما خواسته شود که نفس عمیق بکشید، نفس خود را حبس کنید، سرفه کنید یا بازوهای خود را در موقعیت های مختلف در طول عمل قرار دهید.

از آنژیوگرافی عروق کرونر می توان برای کمک به تشخیص بیماری های قلبی، کمک به برنامه ریزی درمان های آینده و انجام برخی روش ها استفاده کرد. قبل از اینکه به صفحه اصلی بروید، پزشک شما درباره درمان، از جمله داروها، تغییرات رژیم غذایی، ورزش، و روش های آینده صحبت می کند. آنها همچنین در مورد نحوه مراقبت از محل زخم، فعالیت و مراقبت های بعدی صحبت خواهند کرد. اگر کاتتر وارد کشاله ران شما شود، پزشک دستگاه را برمی دارد و محل برش را با بخیه، مهر و موم کلاژن یا فشار می بندد. مهر و موم کلاژن یک ماده پروتئینی است که با بدن شما در برابر فرآیندهای درمانی طبیعی کار می کند تا یک لخته در شریان شما تشکیل دهد.
جهت مطالعه ی مقاله هایی در این زمینه به سایت https://www.cddc.ir مراجعه نمایید

پزشک به شما خواهد گفت که آیا می توانید به خانه بروید یا باید یک شب بمانید. هنگامی که بعد از انجام عمل به ترنگ چین رفتید، به شما گفته می شود که چگونه از خود مراقبت کنید. اگر انسداد دارید، ممکن است آنژیوپلاستی و استنت در طول عمل قرار دهید. شما ممکن است بعد از عمل به رژیم غذایی معمول خود بازگردید، مگر اینکه پزشک به شما بگوید.

چندین عمل وجود دارد که می تواند این بلوک را فعال کند، از جمله ارسال یک کلمه یا عبارت خاص، یک دستور SQL یا داده های نادرست. اگر احساس می کنید که دچار حمله قلبی یا سکته شده اید، فورا کمک بگیرید. از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود بپرسید که چه زمانی می توانید رانندگی و ورزش را از سر بگیرید. اگر با ماشین بیش از دو ساعت به خانه راه دارید، برای راحتی خود باید شب را در یک خاچ سن بمانید. برخی از بیمارستان ها دارای یک نگهبان پزشکی هستند که به شما کمک می کند تا هماهنگی های لازم را انجام دهید.

غلظت اکسیژن را می توان در سراسر دریچه ها و دیواره های قلب اندازه گیری کرد و فشار درون هر اتاق قلب و در سراسر دریچه ها را می توان اندازه گیری کرد. پس از انجام کاتتریزاسیون قلب و آنژیوگرافی عروق کرونر، نبض و فشار خون شما بررسی و ثبت می شود. پس از تکمیل کاتتریزاسیون قلبی، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما اطلاعات زیادی در اختیار خواهد داشت که می توانند از آنها برای تعیین قدم بعدی شما در درمان استفاده کنند. بسته به دلیل کاتتریزاسیون قلب، نتایج شما می تواند متفاوت باشد. معمولاً شامل گرفتن عکس اشعه ایکس از شریان هایی است که خون را به عضله قلب (شریان های کرونری) با استفاده از تکنیکی به نام آنژیوگرافی کرونر یا آرتریوگرافی می دهند.



:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکیوبیماری های قلبیودرمان بیماری های قلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 925
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد